Działalność oficjalna

Za nami Puchar Polski Online 2020!

Za nami Puchar Polski Online 2020, cykl turniejów online, w trakcie których zawodnicy rywalizowali w 10 konkurencjach - 3x3x3, 2x2x2, 4x4x4, 5x5x5, 3x3x3 OH, Megaminx, Pyraminx, Clock, Skewb i Square-1. Od maja do grudnia odbyło się sześć spotkań, w których wzięło udział łącznie ponad 400 osób. Wykonały one prawie 27 000 ułożeń, które przełożyły się na zdobyte punkty. Te z kolei ułożyły się komplet klasyfikacji, które znajdziecie poniżej.

W klasyfikacji generalnej zwyciężyła Magdalena Pabisz z sumą 3230 punktów i prawie 450-oczkową przewagą nad uplasowanym na drugiej pozycji Łukaszem Burligą. Tuż za nim z liczbą 2676 punktów znalazł się Michał Krasowski. Czwarte miejsce zajął Karol Zakrzewski (2143), a pierwszą piątkę zamyka Michał Rzewuski z liczbą 1935 oczek.  

Wśród zawodników 54 osoby wzięły udział we wszystkich sześciu odsłonach, a aż 184 tylko w jednym spotkaniu. 90% układających stanowili panowie, a średni wiek uczestników to 16,5 lat, przy czym najliczniejsza była grupa wiekowa 13-14 lat (25%). Poniżej znajdziecie klasyfikacje poszczególnych grup wiekowych oraz kostkowych dziewczyn i rodziców.  

DO LAT 8 
1. Michał Kopeć
560
2. Filip Wiącek
520
3. Ignacy Ostas
350
DO LAT 10
1. Dawid Centkowski
580
2. Jan Łagodzin
420
3. Justas Nemanius
350
DO LAT 12
1. Olaf Kuźmiński
500
2. Fryderyk Janiak
400
3. Julian Lorenc
380
DO LAT 14
1. Adam Chodyniecki
490
2. Wiktor Zegadło
380
3. Adam Jagła
330
DO LAT 16
1. Szymon Brzana
309
2. Dominik Ostas
268
3. Jakub Ostas
264
DZIEWCZYNY
1. Magdalena Pabisz
600
2. Kalina Jakubowska
480
3. Joanna Hołdakowska
315
RODZICE
1. Ernest Zakrzewski
600
2. Marek Szymański
445
3. Robert Ślesicki
310

Komplet wszystkich wyników znajdziecie na stronie koordynatora klasyfikacji Pawła Duraja

DZIĘKUJEMY wszystkim zawodnikom za czynny udział, wspólne kręcenie, wsparcie i mnóstwo pozytywnej energii, które sprawiły, że ten niecodzienny turniej mógł się odbyć, zapisać na kartach historii polskiego speedcubingu, a przede wszystkim dać nam wszystkim atmosferę rywalizacji mimo trudnych warunków. Wierzymy, że następny rok będzie łaskawszy i będziemy mogli spotkać się już nie tylko wirtualnie, ale coraz częściej realnie przy stackmatach. 

inne z kategorii